Året som gått (2012)

 
 
Jag tänker inte ha en längre årskrönika för mitt 2012 har varit väldigt tungt.
Mycket saker som gått åt helvete och ekonomin åt fanders och jag har mått väldigt dåligt psykiskt och varit väldigt väldigt trött och inte tagit hand om mig själv.
 
Men nu ska jag fokusera på bra saker som har hänt detta år.
 
Jag lägger ut bilder i oordning.
 
Here we go:
 
 
 
  Min födelsedag i Juni.
Jag och älsklingen gjorde stan och avslutade med en räkfrossa i skärgården
 
 
  Jag fick träffa min Riktiga morfar för första gången på 43 år
 
 
 
 Flytten till min nya Lgh och Inflyttningsfesten med massa goa vänner
 
 
   Fick träffa min kusin Annicka . Vi hade inte setts på kanske 25 år
 
 
 
   Kreta resan, Egentligen var det en keffresa för jag ramlade första dan och hade en fruktansvärd huvudvärk hela resan och det var dyrt, tråkigt hotell mm men jag ser det ändå som en rolig grej.
 alla har inte varit i Grekland  så det känns surt att gnälla.  Det roliga var att Kalles kompis Spencer fick följa med.
 
 
   Min nya Tatoo och min Nya Anchor
 
 
    Roliga och mysiga kvällar/dagar hos K&R på Ingarö
 
 
  Många roliga stunder på mitt jobb som jag älskar och alla mina fina Ungdomar
Detta är från vår Halloweenfest
 
 
    Kalle har bjudit på många fina matcher med laget
 
 
 
   Mysig jul hos mamma och att alla syskon med familj fick träffas
 
 
    20 års kryssningen med Max, Sandra, mamma och Kenneth med familj,
    Superskoj
 
 
    En rolig kväll hos T & A i Mariefred när Kalle & jag åkte dit.
 
 
   Alla fina stunder med Max, Max & Jag kan prata om allt.
 
 
Jag vill självklart också ge pussar till mina närmaste som har lyssnat och stöttat mig detta år.
Snart är jag tillbaka som gamla tokiga Maria
 
Ni vet vilka ni är.
I+K+J+P+M+Ä
 
Mina barn ska jag inte glömma här, vad vore varje år utan Max & Kalle.
I morgon är det oxo första nyåret jag inte får träffa Max.
 
    Gott Nytt år på er alla / Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Jättefin årskrönika... Jag gjorde en förra året men kände lite som du att detta år inte varit så på topp. Men man kanske mår bra av att komma ihåg de bra stunderna för att sedan gå vidare. Kram kära syster. Jag önskar dig allt bra under 2013 för det är du värd. Jag älskar dig / systeryster <3

2012-12-30 @ 14:46:00
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: Medberoende

Fina bra saker i alla fall, kul att läsa! :)

Tack för detta bloggår! Du är så snäll som läser och skriver fina och peppande kommentarer. Det betyder jättemycket! Har följt dig rätt länge nu, så känns nästan som att jag känner dig, fast ändå inte. Konstig känsla!
Ha ett gott nytt år så hörs vi igen 2013 (konstigt att skriva.. haha)

1000 kramar!

2012-12-30 @ 15:41:54
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Man får ta vara på allt som skänker en glädje! :)

2012-12-30 @ 16:54:27
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0