Gnäll Gnäll

 
Förstår om  det suger att läsa min gnällblogg just nu.
 
Han där uppe fortsätter att pissa på mig.
 
Först så är mina magsmärtor olidliga nu. Mitt magsår spökar så farbror dr gav mig mer medicin .
Jäkla stressmage. Vila Vila
 
Häromdagen fick jag en trisslott och en rad V75 Harry boy i present.
 
Jag skrapade och vann 90 kr / Tjohoo
Tog såklart nya lotter och vann nya lotter. Jag hoppas ju såklart på vinst om det så ska vara 500 kr.
Vann igen & igen , Totalt 15 nya lotter
Vinst = 0 kr.
 
På V75 raden så hade jag sex rätt i går kväll och i 5:e loppet hade jag spik. nummer 1
den vart struken så då går en reserv häst in men eftersom jag hade Harry Boy så visste jag inte vilken
Och jag visste att 4700 st hade 7 rätt om häst nummer 3 hade ersatt min 1:a
 
A 10.300 kr.
 
Klart jag hoppades och drömde men icke. Jag vann 57 kr....
 
 
Sen har jag tittat på en klänning ala 50 tal som jag skulle ha på maskeradsfesten i Januari då min vän fyller 40.
Fick veta idag att den inte finns förs i April.
 
What a fuck.
Vad ska jag nu vara. Hade allt klart framför mig..  Gaaaaah....
 
Ja Ja allt fortsätter att suga hästballe. Varför ska något gå min väg,verkar ju jävligt onödigt.
 
Tack för att jag fick gnälla av mig . Nu ska jag vila.
 
              Maria
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0