Kulturama.

I dag åkte jag ner till Hammarbyhamnen och Kulturama där min vän Johanna jobbar.
Vi stökade runt lite på hennes jobb och sen gick vi och åt lunch. Ett väldigt tråkigt hak med tråkig mat men sällskapet gjorde allt.
 
Vi pratade om ditten & datten.
Vi  kommer att ses igen den 26/1-2013. Längtar.
 
        
 
 Efter Johanna åkte jag vidare till Ringens C i Skanstull, där känner jag mig hemma eftersom jag bodde där i  området i många år, Jag gjorde ett kanon fynd . Jag letade efter en sak till min maskerad utstyrsel som jag ska ha på festen i Jan. Och jag hittade den av en slump vid smyckena på Lindex. Hade kostat 150 kr nedsatt till 75 kr.
Happy.......
 
Hittade även ett par gröna Jeans som jag suktat på länge. Har kostat 400 nedsatta till 150 kr.
 
 Nu ska jag fixa middag till Kalle.
                       Laaaater / Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

ÅÅh kan du inte visa framförallt byxorna?? :)Eller det kanske ska vara hemligt till själva festen?

Ibland kan man verkligen fynda på reor!

Kraaamisar!

2012-12-27 @ 18:22:33
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0