Lämna tbx.

    Tjo
 
Idag fick jag arslet ut vagnen och åkte till elgiganten och lämnade tillbaka en sladd jag köpte som jag inte behövde. a 199 kr  tillbaka
 
Sen var jag på stadium och lämna tbx ett par vantar a 199 kr tillbaka
 
Det är inte alltid man får pengar tillbaka när man går på stan.
 
Men jag brände lite av pengarna på en champagne  senare.
Det var as mycket folk på bolaget men jag visste vad jag skulle ha och hittade en snabbkassa så för mig tog det max 5 min.
 
Nyår för mig blir hemma i lugn och ro med 4 kompisar och senare kanske syrran tittar över och skålar in nyåret.
Softisch.
 
 
                          Love Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Göransson

Hejsan, vill du göra ett bloglovin' byte? Kram på dig!

2012-12-29 @ 15:13:01
URL: http://rebeccaochsannas.blogg.se
Postat av: Medberoende

Haha så läste jag nu precis vad du ska göra på nyår, precis efter att jag frågade.. ;)

Skönt med en lugn nyår!
Kraamar!

2012-12-29 @ 20:02:54
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0