Sätta betygen ?

 
Kalle har varit hemma och sjuk sen i Tisdags och enligt veckobrevet på Dexter ska betygen sättas den 13/12.
 
Kalle har några uppgifter kvar att göra i skolan så jag tänkte att han skulle hinna innan onsdagen nästa vecka.
 
Men icke...
 
I dag fick jag ett mail från skolan att Kalle måste lämna in sina uppgifter  om Judendom och kristendom
SENAST I DAG... Kom igen nu...Bara för att läraren skule vara ledig på Måndag och tydligen är det Måndag den 10/12 som gäller nu innan alla betyg sätts.
 
deadline.
 
Sagt och gjort så var jag tvungen att skicka Kalle till skolan idag när jag kom hem från jobbet.
Dålig som han var krigade han sig till skolan och lämnade in dom uppgifterna och Fysikprovet ska han göra på Måndag morgon innan 12.00
 
   Bra jobbat lilleman.......
 
Vilken tur att jag kollade av alla mailen på jobbet idag annars hade vi missat detta.
 
                  Love Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Många hade samma problem när jag gick i högstadiet!
Är man sjukanmälld borde det vara undantag, skillnad om man skolkade eller något liknande..
En sak till, sjuukt konstigt betygen ska sättas så tidigt...

2012-12-07 @ 19:28:20
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0