Det går bra nu....

HAHAHAHAHA.

Liten otursdag.

Ramlade ner för ett litet berg när jag gick ut med sune, det gick bra...

Tappade en sked ner på foten, ca 1 meters höjd... Gjorde ont som fan...

Har en liten sprick jävel vid sidan av tummnageln... Små sprickor på händerna gör satans ont. Det dunkar ner i armen .
Jag får alltid sprickan på samma ställe.  

När jag ska prata eller förklara mig går det för fort så det blir fel
Trycker på 11;an när jag ska trycka på E i hissen.

Kanske dax att höja Adhd medicinen och coola ner mig lite HAHAHAHAHAH.

     
                       
                                         Nu en Kall Zero

             Planer i veckan:

Tisdag - torsdag = jobb
Torsdag= vara barnvakt på kvällen
Fredag= träffa Inger
Lördag= mamma i Harpsund

       Säger Natti Natt / Maria






Kommentarer
Postat av: Medberoende

hahahah, alla har vi otursdagar ibland.. helt sjukt att nästan allt under den dan går skit! hahah! (lite kul med sånna dagar om det inte är något allvarligt som händer) ;) Tur att du inte gjorde illa dig när du ramlade! Känner förresten igen mig i handgrejen, hela armen börjar dunka då, obehagligt..

2012-02-07 @ 12:53:14
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0