Fynd.

Halloj.

När Max flyttade tog han med sig sina Lack hyllor och det vart värsta hålen efter hyllorna på väggen.

Då var min tanke att köpa likadana fast vita att sätta på väggen.

149 st på Ikea.

Men Kia tipsade mig om en sida på FB som heter Haninge Loppis där dom sålde 2 vita hyllor för halva priset.

2 st Vita högglans för 130 kr.

Tack Tack......

                                                            Före

            

                       Tomma väggen med massa hål



                 Hyllorna på plats



              Lite produkter uppställda



                     Jag är nöjd.

Nu ska jag sätta upp krokar för halsbanden och sen ska jag köpa en spegel i fin modell

                 Peace & Love  Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0