Hej people...



I dag har jag bara skruttat runt hemma.. Tog ett skönt bad och har pulat lite med allt möjligt.

Sunes promenader blir sådär nu när det är så halt ute.

Jag har gjort min lasagne. Kycklingtaco lasagne..

Så himla gott / Jag tog en liten smakbit.

Tror Kalle kommer älska det....

Här kommer lite bilder från dagens matlagning.
Om ni vill ha receptet så kommentera.



   Först gjorde jag själva Kyckling ragun



     La i lök & broccoli. Man kan ha paprika och valfria grönsaker i.



       Puttrade lite på spisen



      Varvade ragun med plattorna



      massor med ost och In i ugnen ca 175 grader i 30 min



      Färdiga resultatet



     Var tvungen att pröva en liten tugga innan Kalle kommer hem.

Så himla gott.....   Love & Peace Maria




Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vad gott det ser ut!

2012-02-21 @ 15:11:20
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0