Kvällsmacka !! Nääää

           Hallo Pepps.

Fan man e sugen på något varje kväll och då brukar man fläska i sig 2  ostmackor och varm choklad Och få ångest över det.

Men  fan inte i kväll...

 Nu slår man på stort och fläskar i sig en stor portion pasta och kycklingsås kl 21.30

   Bra jobbat Maria.

Nu sitter man  med den där bantar ångesten   -  i morgon ska jag bara dricka yogurt eller bara dricka flytande..

No shit.... Varje kväll efter  kl 21 får jag samma jävla skitångest..

Men jag lovar er att jag är lika sugen i morgon kväll....

                                                               Lite kvällstankar !!!

                             

                             En sak måste jag iallfall säga att det var väldigt gott med
                                                 vanlig spagetti till.

                               Jag brukar annars ha penne eller tagliatell till......

                           Nu smörjer Kalle Sunes trampdynor med skön salva sen ska vi gå to bed.

                                                              Laaaater.



                 

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Vad gott det lät.



Och angående det du kommentera i min blogg: Ja det är verkligen trist, speciellt när jag vet hur viktig respekten är för dom människorna jag pratar om. Men inte fan visar dom respekt mot mig!

2012-02-15 @ 23:05:16
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0