Min kväll.

Tjo flöjt vänner..

Nu har vi ätit god middag / köttgryta & ris. det är så himla gott när det är kallt ute med mycket kryddor och vitlök.


   

      Ser kanske inte så aptitligt ut när jag har geggat ihop allt men det var det !

Efter maten så mötte jag Audir & ringo , vi är vikingar  för vi var ute 1 timme.
Hundarna sprang som galninger så nu är Sune slut som artist.

Om jag ska prata lite om min dag så har den varit bra, fullt upp kan man säga.

              Ha det kanoners i kväll / Love Maria

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det ser faktiskt gott ut :)



Ha en fin kväll!

2012-02-06 @ 19:43:06
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0