Min maskulina sida..

   Jag är ju ingen super tjejig tjej.

Jag har aldrig gillat rosa på mig själv, jag tycker det är asfint på andra.

Jag har aldrig lärt mig gå i höga klackar men tycker det är asläckert.

Men jag tycker om att klä upp mig ibland och sminka mig ibland och klä mig i kjol ibland och ibland gör jag ett tappert försök med högklackat.

Men jag är nog mer åt sneakers hållet och bagy jeans och munkbyxor.

Många som ser mig på fest tycker att det är stor skillnad när jag hottar till mig. Men hur ofta går man ut och hur ofta är man på fest ?????

Några gånger om året..... Desto roligare att få fixa iordning sig.

Men jag är nog världens renligaste tjej. Älskar att duscha & bada och ha rent runt omkring mig. Älskar dofter och sköljmedel.

Bäddar rent varannan dag i sängen. mm mm mm.

Jag måste också säga att jag föredrar vissa hygiensaker som är för Men.

            Dessa saker ex.



   Head & shoulders slår alla schampon som finns....

Denna är for Men. Doftar super.

Nivea roll on for Men använder jag BARA..... Bästa roll on som finns och då har jag prövat allt.

En liten skvätt herrparfym på handleden är inte heller fel ibland. Doftar så mycket godare än dam ibland.

Jag älskar damdofter mer såklart , Min favvo är Chanel mademoiselle...

    Puss & Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Jätteintressant inlägg att läsa! :) Kan också faktiskt hålla med dig i vissa punkter.

Himla duktigt att bädda rent i sängen varannan dag! :)

2012-02-21 @ 15:10:43
URL: http://medberoendee.blogg.se/
Postat av: Annica

Skönt inlägg! Me like

2012-02-21 @ 17:30:22
URL: http://annicahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0