My day.

Dagen började med Bus & Lek med Sune innan jobbet men han är skittråkig just nu, bara nosar & nosar. Han får upp massa spår. Antagligen harar eller löptikar..... Han sket i min tennisboll som jag hade med mig ut.

Sune fick vara själv hemma mellan 9.20 - 14.00 och det gick strålande.

Efter jobbet tog vi en promenad men fasiken va kallt det är ute nu, men jag gillar det. Det ska tydligen komma massa mer snö .

I dag käkade jag rester och nu är jag grymt sötsugen.. What to do?

I morgon ska jag möblera om i mitt vardagsrum, Jag ska bara spegelvända allt...  Så blir det lite städning inför helgen såklart.

Operation städa bilen (noggrant) står på schemat i helgen. Jag har lovat att hjälpa Älsklingen med det. Sen har jag inga planer denna helg och det är första helgen sen nyår vi inte har några måsten,   Ganska skönt faktiskt.

    Ett ganska trist inlägg utan bilder / Big Love Maria

PS.
    Grattis älsklings Max på namnsdagen.





Kommentarer
Postat av: Medberoende

Då är vi TVÅ som gillar kylan! Det är inte många som gillar det... fattar inte varför! Januari februari tycker jag får vara kalla sen tycker jag det ska bli lite varmare igen :)



Sv; Jag svarade så ärligt jag kunde, nu väntar jag spänt på svar! ;)

2012-02-01 @ 19:36:55
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0