Nu ska det vara klart.

Nu tror jag att jag fått ordning på mammas telefon/tv

Jag har beställt en telefon som stödjer 3g nät ( fick den gratis)
den kommer i veckan.

Sen har jag beställt BOXER (tv) till henne som ger henne 34 kanaler för 129 kr/ mån.  boxen gratis...

3 samtal idag behövdes.

Sen har det hänt en helt sjuk grej idag som jag inte kommer att avslöja förs efter den 26 Feb...
Den saken gör mig pirrig & nervös men det ska bli skoj och lite läskigt......

  Nu ska jag gå ut i kylan igen.

 Love Maria


Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

allt bra? :)

2012-02-04 @ 15:00:57
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Jenni

Nu blir jag ju super nyfiken. Den 26:e Februari fyller jag år hehe. Så då får jag se till att kolla din blogg för att se vad det är du inte vill skriva nu ;) Kram

2012-02-05 @ 20:29:02
URL: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0