Sett den.

Jag hade sett Wallander filmen, skit oxo...

Men ja ja då kände jag mig inte lika stressad i tvättstugan.

I morgon är det en ny arbetsvecka och jag hoppas det blir lite mildare ute för det blir inga långa stunder ute med lillsune.

Till helgen åker jag till mamma och Harpsund. Vi ska hjälpa mamma med data, telefon, tv och nya mobilen.
Vill bara att hon ska få ordning på allt.

Jag säger god Natt och avslutar med Söndagsmorgonens första bild.

                  

                                          Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är bara magen som ska opereras bort. Det är den jag mår dåligt av. Hängiga bröst kan jag leva med haha

Kram

2012-02-05 @ 22:48:16
URL: http://frokenahlskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0