Snustorr.

      Hej Hej....

Jag fixar & donar här hemma. Känner mig lite risig.

Mitt ansikte är jättetorrt så jag ska prova denna kräm som är för extra torr hud.
             Det är detta jäkla väder och alla omslag som gör det.

       

                                                           Very Dry skin...

                       

                    
Jag håller på med mitt extra jobb, jag hade tänkt att skjuta upp det till i morgon men jag vill ha Fredagen fri.
   bra tänkt av mig....

När det är klart runt 18.30 så ska jag ta ett bubbelbad med oljor och en sen smörja in mitt ansikte med nya krämen.

                                            Lev Väl / Maria

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

vilken stad finns du ?

Jag finns i skåne

kram

2012-02-16 @ 17:04:23
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Medberoende

Vilket sammanträffande, min hy (speciellt ansiktet) blir skittorrt nu!

2012-02-16 @ 19:47:25
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0