Sons Of Anarchy.

                    

Började titta på den här serien för ett tag sen och vart helt såld
Nu ska video affären ta in den på box så jag ska fortsätta med säsong 2+3
Jag vet inte hur långt jag tittade sist, men jag tror en bit in på säsong 2.

I dag ska jag hyra 2:an....

  Snart dusch & jobb

I dag ska vi baka tårta på jobbet för det är 2 ungdomar och en personal som fyller till helgen och dom ska firas i morgon.

    Ja må dom leva........

                  Bye Bye vänner / Love Maria

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Ja det är ju det. Tack för peppet :)



Ja jag har sett såna och tycker det är väldigt fint, dock har jag ingenstans att ställa ett sånt bord "/ Därför får det bli en bricka på vardagsrumsbordet istället :)



Åh, trevligt med tårtbak!

2012-02-07 @ 09:37:38
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0