Trevlig eftermiddag.

Jag var i Handen och betalade en räkning och kollade lite i affärer.

       Hittade ingenting.

Jag mötte upp Inger och vi åkte till Tyresö för att uträtta ett ärende och så köpte jag doftvaxer eftersom Vilmas
i Haninge har stängt.

Väl i Tyresö så gick vi in på Lucky House (kina restaurang) och käkade dagens.. Jag Skriver restaurang för det låter som en bordell.

Fan va gott det va! och självklart vart det friterad banan & glass.

Som vanligt fick vi ett skratt anfall som satt i ca 10 min, Hysteriskt så jag hoppas inte gästerna trodde vi var aspackade.

                                     Mysigt Mysigt.

                   Nu degar jag i soffan och har lite ont i bihålerna. Kl 20.00 ska vi iväg.

                   

                             Från akvariet på restaurangen.

  Ha det fint / Love Maria

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0