Tummen ner.

Usch för känslan jag har i kroppen...

Trist, tråkigt och ser ingen ljusning på något .

Det händer inte ett skit, Har inga planer framöver, Jag kommer inte kunna göra ett skit på semestern och allt känns bara blääää.

Jag brukar  ha en sån här känsla någon gång per år och vissa dagar är ju såklart bara allmänt trista men nu har jag haft denna skit känsla väldigt länge och det känns som om det blir jobbigare för varje dag...

Vill bara dra täcket över huvudet och gå under jorden ett par månader.

                 Detta är mitt sista jävla inlägg för kvällen.
 Kanske vaknar man i morgon med en positivare känsla i kroppen....

Hatar att vara neggo men någon jävla gång kan väl jag också få vara den personen.. Känns liksom lite bättre då.

                               God Natt / IA

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Fy fina du, låter inte alls kul

Självklart får du vara neggo, vi är ju bara människor. Håller tummarna att du känner dig piggare snart

kram

2012-02-29 @ 00:02:46
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Annica

Styrkekramar!!!!!!!!!

2012-02-29 @ 07:27:55
URL: http://annicahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0