Tystnadsplikt.

Hej alla!!!

Nu har jag kommit hem och är helt slut.

Vi träffades i stan på Clarion Sign Hotell kl 11.30 sen har det varit full rulle med inspelningen i 5 timmar.
Jag är helt slut efter allt klappande, skrikande & visslande...

Jag får inte visa bilder eller skriva om inspelningen och jag får absolut inte avslöja hur allt gick..

Vi var där för att spela om 10.000.000 kr.

Miljonjakten börjar sändas på tv:3 den 4 Mars och jag tror mitt avsnitt visas den 11 Mars på tv..

Vi har haft skoj och Renee Nyberg som är programledare var helt underbar. Sen måste jag presentera Peter Nygren, våran studioman... Helt underbar,,, Rolig som fan...  Många skratt blev det...

Det vart lite kaotiskt 25 minuter innan vi skulle hoppa på bussarna till studion.
Älsklingen hade valt ljusa byxor men fick 3 stora fläckar på byxorna på väg in till stan så jakten på ett par byxor inleddes.

Vi parkerade bilen på Norrabantorget och gick till pub och Jack & Jones. Inhandlade Jeans och gick tillbaka till Norrabantorget på 25 min.... Bra jobbat men lite halvstressat.....

Som sagt, jag ska berätta mer för er efter den 11 Mars.

       


         


     En liten bild från studion bjuder jag på......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0