Bilder från dagen.



        Jag på jobbet



      Min arbetsplats / bry er inte om colan. HAHAHAHA



            Lunch med min Inger.

Vi fick garvnojja.

Jag skulle ta bild på henne och den vart katastrof för att hon skulle le framför kameran
Och då skulle jag säga till henna - att försök vara naturlig, titta lite åt sidan typ...

Men jag sa, Va naturlig , du kan ju titta bort. HAHAHAHAH

Fan va tokigt det kan bli.......

Kanske svårt för er att fatta det sjuka men det är ju sjysst att man ber henne titta bort när man ska ta en bild.
Men nu vart det ett charmigt garv foto istället.


Min hals är som den är och det kliar & kliar



     Berocca & kanjang och massageolja

  Ha det finemang / Love Maria


Kommentarer
Postat av: gunneandersson

Va, kan man ha massageolja för ont i halsen, det visste inte jag, asgarv hihihihi. puss o kra

2012-01-12 @ 16:40:17
Postat av: inger

Jag ser ju i alla fall ut att ha kul. Love U. En rolig dag idag-

2012-01-13 @ 01:10:12
Postat av: inger

Jag ser ju i alla fall ut att ha kul. Love U. En rolig dag idag-

2012-01-13 @ 01:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0