Filmer mm.

      Hallo People...

Jag har varit på Gina T och lämnat tbx min bolero som jag köpte till nyår, den var trasig i nacken och Gina är så bra för dom tjaffsar aldrig. Pengarna tillbaka direkt.

Sen har jag hämtat lite löning så jag har varit & handlat och hyrt 2 filmer.

Återkommer senare var det vart för filmer...

Jag har även gjort pytt och förberätt det mesta till Kalles Taco middag i kväll.

                    


                                     
                                                           Peace Maria

Kommentarer
Postat av: Emelie - Ung & Kär mamma.

Ja jag kände att om dom är så intresserade av mitt liv, av att läsa och kommentera mitt liv och störa sig så mycket på mitt liv.. verkar dom inte ha så mycket liv själv :)



Hoppas du haft en fin dag, kram!

2012-01-05 @ 16:41:42
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Sv; Det var lite synd, balsamet luktade inte så mycket kokos.. :( Men shampoolukten sitter ändå kvar = kokoslukten!

Wohoo min mamma gillar musk också! ;)



Kramar!

2012-01-05 @ 16:50:13
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0