Han är med mig överallt!

Sune är med

När jag ligger i soffan
När jag gräddar pannkaka
När jag duschar.

Gulligt men ibland får man tuppjuck när man hör hans tassande bakom mig hela tiden.



  Kalle kom hem efter skolan och somnade i mitt knä, Sune skulle självklart vara me...



   När jag gräddade pannkaka som var dagens middag
   Inte för mig eftersom min mage fortfarande suger hästballe.
   Kia kommer förbi mig sen med lite soppa....  Tack



     Sune ska oxo ha pannkaka med socker & grädde. Han älskar det.
      I dag fick han 3 st.



    Han är med när jag badar & duschar...  Gulleplutt

    Kalle tränar och jag ska vila / Peace Out Maria

Ps. Tack för alla krya på mig kommentarer, Love You


Kommentarer
Postat av: Medberoende

Jag ser fler likheter mellan dig och min mamma ofta! ;) Ville följer efter min mamma hela tiden, visst är det gulligt, men hon blir också tookig ibland på hans tassande bakom henne hela tiden och hon skulle mycket väl kunna säga på samma sett som du skrev det på.. haha, tycker det är lite kul! ;) Klart Sune ska ha pannkakor! Typ hundars älsklingsmat! :D



Kramisar!

2012-01-26 @ 18:07:31
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0