Helvetes Tisdag.

Hej vänner. Jag är såååååå sjuk.

           magdålig.

Min tisdag var stressig och det hände så mycket igår och när det är så får jag min stressmage (trodde jag)

Jag hade ont i magen hela Tisdagen  men det vart värre & värre.

När jag började frysa och fick huvudvärk förstod jag nästan att det var magsjuka.

Vid 15.30 började jag spy som en räv, spyorna kom med 5-10 min mellanrum och med fruktansvärda magsmärtor.

Vid 21 byttes det ut mot nr 2. Det började lugna ner sig vid 6.30 i morse. Nu är det bara magsmärtor och nummer 2 i bland...

Jag hatar  Maginfluensa.

Jag blir helt off.

Nu har älsklingen precis vart förbi med lite blåbärssoppa och toapapper och så var han ute med Sune.

Tack Älskling....

Jag orkar inte lyfta mig ur sängen. Kalle var magdålig i Onsdags....

 Om jag orkar så kanske vi ses senare annars vet ni varför jag inte uppdaterar.

                       

                                    Min näring sen 10.00 på Tisdagen.  Cola & vatten


                       Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Neej uusch för magsjuka! Den värsta sjukan man kan ha typ... krya på dig!!



kramisar!

2012-01-25 @ 16:49:17
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0