Hockey.

Min Max har alltid tränat Hockey och han har varit väldigt duktig. Han hoppade av Sporten när han blev seriös med Sandra.

I dag ångrar han det jätte mycket men då så kunde man inte prata med Max. Han sa bara att han inte pallade och ville vara med sin tjej...

Ja Ja

Nu har han hoppat på ett korplag som några på Ica Maxi har startat. Ett skit roligt gäng..
Dom tränade igår och Max har sin första match idag.

Max lag ligger typ bland dom sista i den korpligan och har detta som ett roligt intresse bara...

                       Skit kul grej tycker jag.

      

                  Max+ Isen = Sant  (max i mitten)

Kommentarer
Postat av: Emelie - Ung & Kär Mamma.

Jag försöker och det är det bästa jag kan göra. :)



Kram!

2012-01-11 @ 11:27:23
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

Kärlek får en verkligen att fatta konstiga beslut ibland. Lägga av med hockey som är en sån fantastisk sport.. helt sjukt :O

2012-01-11 @ 15:38:09
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0