Ikea...

   En bra dag men jag är lite trött.

Vi åkte till Ikea och handlade lite och sen avslutade vi dagen på Ikeas restaurang, första gången jag blev riktigt besviken på maten... (då menar jag inte att det är bra mat där annars men det är prisvärt)
Tur att dom har goda bullar.


Jag köpte Max vardagsrumsbord idag och sen blev det lite småsaker till Max & Sandra

saxar
olika mätmått till köket.
skärbrädor
salt & pepparkar
potatisskalare

Sen köpte jag en grundmatkasse till deras kyl.

Smör
pålägg
ketchup
nudlar
korv
köttbullar
olika pasta sorter
juice
toapapper
bröd


      Här kommer lite bilder;




                        Jag idag



       Min syster i svart & Inger



     Ninas kryddiga biffar, In My As...

Vidrigt. Jag hade 2 småpåsar salt på och ändå smakade det konstgjort eller ingenting.
Pastan tog jag från salladsbordet och den var snustorr.



     Vi provsitter lite soffor till Max & Sandra

Denna eller en annan liknande var sjyssta och bra pris.
Den ena 3495 kr och denna 3995 kr

     En bra dag men nu ska jag ta hand om Lilla sjuklingen.

           Puss & Kram Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0