Kalaset.

Kalaset var väldigt lungt, inte så många som var här men Kalle hade sitt kompisgäng här och Farmor & Farfar var här och syrran med barn. Tack för att ni kom.

Vi åt korv med bröd och massa tårta & bullar.

                    Här kommer lite bilder:



          Polarna och syrran med fam.



       Kalle jiddrar



                   Kalles Farfar & Kalles Pappa



                           Kalles Farmor



    Kalle hade bara önskat sig pengar och det fick han .....

    Han fick även utrustning av oss till sin Amerikanska fotboll

Värsta kapet; nästan aldrig använd utrustning med hans klubbfärger, nypris 3500 kr
vi köpte det för 650 kr.

 

             Lilla Sune har oxo fått korv & Tårta

Nu är jag helt slut, orkar knapps läsa bloggar och då är det illa.
Full rulle hela dan 6-20 utan break kan man säga, Jag har också fält några tårar när det gäller
Max Flytt och jag har också mycket tankar som far runt ang. flytten så mitt huvud känns tungt nu ..

    Grattis Max & Sandra till er första Lägenhet

      Ha en fin kväll, jag tackar för mig. God Bye Maria

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Lite festligheter är aldrig fel :)

2012-01-17 @ 05:13:12
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Emelie - Ung & Kär Mamma.

Tack fina du!

Jag kände att jag behövde blogga och få ut mig alla känslor, men inte ens hälften av dom har kommit ut :(



Ha en fin dag nu!

2012-01-17 @ 07:16:45
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Vad liten och gullig Sune ser ut!! :)

2012-01-17 @ 17:35:14
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0