Lugna gatan...

Max jobbar i kväll och Kalle kom precis hem..
Kalle åkte 17 i går kväll med massa kompisar till It stället IO och Natt gibbade.

I morse åkte alla till Kalles kompis Micke i Tungelsta och gissa om jag fick hem en trött Kalle nu !!!
Jag hatar när jag inte har mina grabbar hemma...  Känns så tomt....

Annars är det lugna gatan.. Det ända som suger är att jag har svårt att gå.

- I morgon ska jag byta tillbaka min Bolero som jag köpte på Gina T till nyår. Den var trasig i nacken.
- Torsdag lite extra jobb
- Fredag tbx till Flen för att hjälpa mamma med det sista...




                   Bilder från nyår

             Timmy, Vippe, Sandra, Kalle & Max



                                 Me



                            Alex, Jag & Kalle



         Kvällsmys


    Ha en fin kväll / Maria


Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Lugna gatan är alltid välkommet! :)

2012-01-03 @ 19:07:31
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0