Nyårslöften Suger...

                                                   

                                                   Hur har ni det med nyårslöften ???

Fasiken jag tycker jag läser det överallt:

Banta
träna mer
sluta röka
bli snällare
inte äta godis
Umgås mer med sina vänner
Festa mindre

                Bläääää

Jag själv har aldrig avlagt ett nyårslöfte för jag skulle aldrig klara av att hålla det.
En människa med sämre karraktär än mig får ni leta efter.

     Jag fungerar tvärtom

Äter mer om jag ska äta mindre
Skulle kanske träna 2 ggr om jag köpte ett gymkort
Vräker i mig kilovis med godis om jag inte får mm....

                   Snällare kan jag inte bli , HAHAHAHA

Handen på hjärtat people, har ni nonn gång hållit erat nyårslöfte, tala gärna om för mig om ni lyckats med något ni   
lovat???

                                   Tell Me .........

                    

Kommentarer
Postat av: JL :)

Jo det är den, jo jag vet såg den på bio grinade rätt så mycket!

2012-01-04 @ 22:06:04
URL: http://juliiiiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0