Omöblering & Kaos.

Allt i  min lägenhet var kaos idag.

Alla möbler flyttades om i går, jag fick ju Max rum och Kalle mitt rum och Kalles rum vart klädkammare / Gästrum.

I och med det så behövdes oxo alla garderober ändras. Kalles kläder från sitt gamla rum till sitt nya

mina kläder  till mitt nya rum och resten till klädrummet.  Osv.

Total kaos.

Jag har inte hittat någon  lösning till mina skor  än bara......




       Hm... Kaos eller ??



                Lite kläder



        Lite av mina skor



 Max har fått en egen låda här hemma med sina viktiga papper
 och ombyte om han vill komma hem & bada.



      En dålig bild på mitt nya sovrum.

  I morgon ska jag jobba och sen ska jag träffa Max, han ska hämta lite saker han glömt.

          Ses senare / Love Maria

Kommentarer
Postat av: Anna T

Du har gjort allt ja borde gjort i helgen, borde städa alltså men nu går inte det för åker hem till mamma på tisdag men sen ska det göras!



Vilken fin lägenheterna Max och hans tjej har :D riktigt mysig! Tycker om att vara inneboende men man längtar ju tills en egen lägenhet igen som man kan inreda fint!

2012-01-22 @ 19:07:35
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0