Sista måltiden !!!

                      

                                     I kväll var det sista måltiden med Max...

Vi tände massa ljus och tillagade fläskfile, pommes, bea och en smarrig sallad.

   Mysigt.

Mitt hem ser ut som ett bombnedslag. Max saker står överallt !  i hallen, köket och i hans rum.
Man tänker att det blir inte så mycket att flytta men det är inte sant.

Alla kläder (max har inte lite kläder, klädsnobb) husgeråd, nya bordet, databord, klädhängare, datastolen, hockeyprylarna och en ny dammsugare som dom fick av oss idag. En ny volta..... alla skor och jackor, sängkläder + sängen...  Ja jag kan hälla på så här i evigheter.

Mina känslor behöver inte beskrivas närmare, Jag har gråtit en del sen i Tisdags och igår kom Kalles alla känslor.
Kalle hade skrivit ett fint brev till Max och igår var Kalle jätteledsen........

Här kommer lite bilder från kvällen:



       Mycket tända ljus



         Muppar



        En riktig kaloribomb
typ 1 miljon Kalorier, fett med bea & pommes men ack så smarrigt



    Nya krydda som ungarna älskade.

Vi ses senare / Love Maria


Kommentarer
Postat av: Annica

Kram och lycka till imorgon!

2012-01-20 @ 18:28:46
URL: http://annicahoglund.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Vad är det för krydda, vad har man den till?



Usch, kan tänka mig att det är och blir riktigt känslosamt.. :(



God maten ser ut förövrigt!!



Hoppas du får en bra kväll och en bra dag imorrn med flytten!

Kramar! :)

2012-01-20 @ 19:35:03
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0