Sopp besök.

Kia kom förbi med lite soppa, samma soppa som till lunch.
Felix ost & Broccoli soppa... Tack Gumms...

2 sådana och 1 burk cola är min föda idag.

Jag har suttit med Max papper i kväll / i morgon ska vi ses på en lunch date och sen ska jag hjälpa honom med lite betalningar och pappirus.
Mysigt!

På Lördag ska Kalle sova hos Max. Kalle längtar...
Vi ska också hem till Max och Sandra  en sväng på Lördag kväll för att hjälpa till med att sätta upp några hyllor
och montera Max data bord.

Annars är mina planer i helgen att få ordning på min mage.


                                  

                                    Puss / Maria

Kommentarer
Postat av: cecilia- flickvän till en amerikansk fotbollsspelare i NY

vad är det för fel på magen? :(

2012-01-26 @ 21:02:39
URL: http://ceeece.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Du säger så kloka saker hela tiden! Precis så jag ska göra! Har några jag kan lita på så det är lugnt egentligen :)



Godnatt och hoppas att soppan var lika god nu ikväll! :D

2012-01-26 @ 21:44:27
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0