Borgholm.

 
    Ett underbart cafe i Borgholm med nybakat bröd satt fint vid öppning kl 9.
    Det var kö in till cafet.
 
 
 
                    Mums Mums
 
 
     Gågata i Borgholm
 
 
      Vacker servering på Gågatan
 
 
                           Cool bil
 
 
        Parken & hamnen
 
      Vackert
 
                               Nere vid hamnen
 
 
     Hamnen och Strand hotell i bakgrunden
 
 
      Sjysst båt i hamnen.
 
 Som ni ser var inte vädret något vidare denna dag. Kallt & blåsigt.
Som idag. Regn & grått.
 
Totalt på min semester så har jag haft 4 bra dagar med sol.
Ganska tröttsamt. 2 av dom bra dagarna var på Öland.
 
     Puss & Kram Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Gomorron din sköna tjej
Så underbart gott och fina bilder. Då är de lika poppis som Ullared haha
kram

2012-07-07 @ 09:25:47
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hade den där båten inte gett sig av ännu. Den låg ju där redan när jag var på Öland. Åhh dina bilder får mig att längta tillbaka.

Du är då för rar, men du får säga till om det är någon bild du vill framkalla som tavla, för då kan jag mejla över bilden till dig:)

kram

2012-07-07 @ 10:07:31
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0