HEJ....

Idag åkte vi till Gärdslösa där min mamma var sommarbarn från 2 år till 16 år.( ligger på Öland)
Vi tittade på hennes hus och omgivningarna. Roligt.
 
Sen åkte vi vidare till Borgholm och åt på ett jättefint cafe med hembakat bröd.
 
I Borgholm var det jättekallt och blåsigt . Vi promenerade runt lite och bestämde oss för att köra sakta hemåt och att vi skulle leta boende på vägen hem.
 
Allt jag hittade på nätet kostade ca 1000 kr och då pratar vi bed & breakfast och det kändes sådär när vi kom närmare & närmare Flen.
 
Vi gjorde några stopp på vägen och vi landade i Flen för ca 1  timme sen. Nu har vi hjälpt mamma in med hennes packning och vi ska vila ett litet tag innan vi åker dom sista 13 milen hem.
Jag längtar efter Kalle och min säng just nu, Jag är ganska trött då jag klev upp 04.50 i morse.
 
Jag har massor med bilder men jag kommer inte lägga in några i kväll men jag lovar att det kommer i morgon.
 
Vi har haft 3 toppen dagar och Tack till värdparet som bjöd oss till Öland. Jättemysigt.
 
   Kram till er alla / svarar på era kommentarer i morgon oxo......
 
     Maria

Kommentarer
Postat av: emmatibell

nej, jag bor i linköping! Företaget ligger inne på SAABS område här inne i linköping!
Hoppas du haft en bra dag, kram!

2012-07-05 @ 21:21:45
URL: http://woorky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0