John Carter

Jag har skummat igenom filmen John Carter med killarna. Jag såg inte hela filmen men den är väl lite som Star Wars,
Filmen är baserad på bokserien om John Carter.

Författare Edgar Rice Burroughs, född 1 september 1875 i Chicago, Illinois, död 19 mars 1950 i Encino, Kalifornien, var en amerikansk författare.

Burroughs är kanske mest känd för sina berättelser om Tarzan, men han skrev även science fiction, som till exempel berättelserna om den ihåliga jorden i berättelserna om Pellucidar och bokserien om John CarterMars

Lite fakta.

Det är inte riktigt min smak av film men jag tror man gillar den om man gillar star wars och avatar.

 

  

Max, vill du låna ???

 

  Nu ska väl jag kolla vad vi ska äta i kväll / Blir nonn macka kanske......

 

     Kram på er / IA

 


Kommentarer
Postat av: BATT

nice film!

Svar: Tyckte du det.Hoppas du mår bra

Kramiz Maria
Maria Höglund

2012-07-11 @ 18:04:51
URL: http://batts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0