Lyx.

En lyx pryl för mig på sommaren är att slippa och laga mat.
 
Ingen här hemma är sugen på mat just nu förutom kinamat.
 
Det blir mackor, lättare saker, räkor mm.
 
Kalle har haft väldigt dålig aptit på mat sista tiden så idag kände jag att det var dags för riktig mat till honom så jag gjorde hans favoritmat så att jag verkligen visste att han skulle få i sig riktig mat.
Men det sket sig....
 
Jag gjorde kycklingfile i ugn och ris + cafe de paris sås men Kalle tog 3 tuggor sen ville han inte ha mer.
Han ville hellre ha mackor & yogurt.
 
                                       Toppen...   NOT
 
           
 
 
 
                   Kalles portion.
Skönt ! Nu tänker jag inte laga mat mer utan alla får äta det dom vill  av det som finns hemma.
Vi äter aldrig middag ihop längre om vi inte äter ute såklart.
 
Ja Ja / Love Maria
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Gott ser det i alla fall ut att vara! :D

2012-07-16 @ 20:21:26
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0