Pivo & Dompa

I går svängde vi förbi vår vän som är Somalier.(jobbar med viner & champagne)
Han bor högt & fint i Hägersten.
 
Kalle är från Tjeckien och älskar öl & vin & champagne såklart.
 
Är det något vi undrar över så riger vi alltid honom.
I går åkte vi förbi honom och hämtade champagne som en beställt.
 
Kalle har 2 kungspudlar (klippta)
Och dom är döpta till PIVO = ÖL PÅ TJECKISKA och DOMPA = EFTER DOM PERIGNON CHAMPAGNE
 
 
 
                    Söta
 
 
        Sån här utsikt har Kalle
 
 
                   Underbart
 
  Nu har jag jobbat och handlat. Dags att fixa köttfärssås.
 
När jag gick till jobbet i morse strax efter 8 så utrymde dom Haninge centrum pga av brand. Massa brandbilar.
Brandlarmet tjöt.
 
                   Love Maria

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Jag åt köttfärssås igår, och blir det till lunch nu med :) Fin utsikt han har!

2012-07-31 @ 11:52:18
URL: http://liivahliin.blogg.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag ska döpa min nästa vovve till Extra Brew! :P

2012-07-31 @ 12:36:15
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0