Platina Blont.

Jag och Sune åkte till Hagsätra i morse. Vi åkte buss & Tunnelbana . Sune är inte förtjust i Tunnelbanan
Det låter för mycket med gnisslingar och tjut.
 
 
 
 
 
Finaste Pamela tog emot mig och föreslog att vi skulle köra  helblekning av håret idag. Blekningen satt i 60 min och självklart fick jag en allergisk reaktion med  klåda & rådnad.
Jag fick en allergitablett så det lindrades snabbt.
Jag har färgat mitt hår i 17 år och det har aldrig hänt.
 
 
     Pamela.
 
 
 
 
               Men jag vart jätte nöjd som valigt. Platina blont typ vitt.
 
Övrigt:
 
 
Bilen låter inte lika mycket längre och vi hoppas den ska hålla till Öland, nu är allt klart inför resan och det ska bli skoj att dra iväg.
Älsklingen hand är fortfarande öm och lindad men hoppas den är bättre tills på Onsdag då han har en runda bokad på Saxnäs golfbana på Öland.
 
   Ha det finast / Maria
 
 
 
.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0