Tjockare & Tjockare.

Min motivation att gå ner i vikt är zero just nu...
 
Jag blir tjockare & Tjockare och det blir fasiken inte bättre med det här skitvädret.Vad ska man göra ute i regnet ?
 
Man ligger på soffan varje dag och kollar film efter film och serier efter serier.
Äter & Äter. Godis, bullar, chips. Visst, det är jättemysigt och självklart kommer  jag ringa någon när jag behöver hjälp att knyta skorna,  för snart e magen i vägen...
 
I går & idag fastnade jag framför Sveriges Bachelorette, totalt 10 timmar.
Jag vart fett besviken för att hon valde slemmiga Cristian,,,  Blääää
Sen gick jag in på nätet för att kolla om dom fortfarande höll ihop och då visade det sig att det bara höll i 1 månad.
Bra jobbat.
 
I dag så har jag kollat på det då ra och sen åkte vi till Rusta och köpte en liten matta och efter det tog vi hem Kina mat och tittade på en bra Rulle.
 
Förstår ni nu vad jag menar ?????
 
  
 
   Riktiga Navy Seals
 
 
                   Mumma.
 
 
                                 Fina Kalle.
 
Jag älskar när jag får kvalitets tid med Kalle. Vi bara mös och hade det mysigt.
Kalle & jag hade ett snack idag. Skönt.
 
     Ha det så bra nu.
 
I morgon ska jag jobba och hjälpa ungdomarna med busskort och fixa med massa papper. Jag har en hög på skrivbordet som jag inte hann i Fredags.
 
     Natt Natt
 
  
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att finna motivation är svårt under vissa perioder när soffan, film och godis låter mer lockande.

Det gäller att finna de små luckorna i vardagen, ta trappen istället för hissen och allt det andra klassiska så blir det lättare efterhand :)

2012-07-08 @ 20:42:16
URL: http://magdaolofsson.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ibland behöver man sådana här perioder som du är i nu, du ska se att motivationen återvänder.
Skönt att ni fick ert lilla snack och att det gick bra:)

2012-07-08 @ 21:57:32
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Har du också krångel med att lämna kommentarer. På flera bloggar jag besöker kommer den där kossan upp och så står det att det blivit något fel. Blir galen.

Men den sidan jag skickade till dig är en sida som förstorar bilder och så skickas din bild hem till dig med posten. Det ända du gör är att registrera dig, sen laddar upp bilden och väljer vad för produkt eller storlek du vill göra den och sedan är det bara att skicka efter. Jättebra sida:) kika in och se så förstår du:)

2012-07-08 @ 23:35:46
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: kaffehörnan

Ju gladare ju vi blir haha
Aldrig kul de där, lättare o gå upp än ner
Men du e charmig söt i mina ögon

Jag hjälper dig att knyta
Så nice header du gjort trevlig bild

kram

2012-07-09 @ 01:00:03
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0