Tomt.

Max kom och har åkt.
 
Jag älskar att sitta och prata med honom om allt mellan himmel & jord
Han är min klippa.
 
Vi käkade god lunch Kyckling och pastasallad.
 
Alla Kalles grabbar vaknade vid 13.30 tiden och då var det dax för dom att äta och plocka undan alla data prylar.
Mickes mamma Shiyona kom upp på en fika när hon skulle hämta Micke och det slutade med att hon fick med sig alla killar hem till Tungelsta så nu är det tomt & tyst här.
 
I kväll blir det chill.
 
    
 
       Kramiz Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Jo jag tränar en hel del, 5-6 pass i veckan där räknas styrka och konditionsträning in. :)

Har som långsiktigt mål att bli personligtränare :)

2012-07-14 @ 18:37:39
URL: http://magdaolofsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Sv: Självklart är det bara att du hör utav dig! Så ska jag hjälpa dig på bästa sätt :)

2012-07-14 @ 19:49:28
URL: http://magdaolofsson.blogg.se
Postat av: S

Tack snälla du för att du erbjöd dig att ta hundarna! Det har gått bra med dem idag! Dom har legat ute på gården och det är någon som varit där nere hela tiden. Vi har ju grillat och så! Det var himla trevligt faktiskt! Och nu är brandbergen så gott som tomt!;) du är välkommen att komma hit och kika! Kram S

Svar: Tack snälla, det ska jag göra nonn dag. Hann inte idag för ungdomarna stannade ända till 16.00Hoppas allt gått bra
Kram Maria
Maria Höglund

2012-07-14 @ 20:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0