Anchor.

                     I dag gjorde jag det.

          Kl 13.00 hade jag en tid på Barbarella.



                                   Före




             OP bordet





                      Support av Kalle



                       Pirre / Barbarella



                             Förberedelse



                         Märker ut plats



                          Nu kör vi



 Han borrar ner en sylvass sak i min hud som river upp hud
där han trycker ner inplantatet

                 Det kändes kan jag säga.......



                                   AJ



        På Plats / lite blodig



              Nu ska den vila tlls i morgon kväll.



 Kalle lite frågande ? / Han trodde pirre hade en hudsjukdom men vi berättade
sen att han hade kulor inplanterat i huden.

Allt gick bra Men.....

Dom flesta jag frågat har sagt att det inte gör så ont , att det ungefär är som att ta hål i örat.

            NOT...

Det kändes mer än så.
Han nyper tag duktigt i huden och när borren åker ner så känns det , sen skulle han sjysstera till den lite oxo.
Borren gör ju ett hål i huden sen trycks smycket på plats.
Nu är det över.

Just nu är jag svullen runt om, det ser ut som jag fått en liten armbåge i fejset.
Det stramar och bultar lite annars ingen fara.

            Nu ska det läka i ca 2-4 veckor..

   Ha det fint / Maria

Kommentarer
Postat av: Elin Eriksson

Sv: Ja men han hade det nog lika kul ändå! :)

2012-06-02 @ 15:57:28
URL: http://onlybeautiful.blogg.se/
Postat av: Medberoende

shiiiittt vad coooolt och modigt!! Jag tycker redan nu att det var jättesnyggt! Blir kul sen att se när den läkt mer! :D



En bloggare hade tidigare typ tre anchor på armen, assnyggt det med!

Hur mycket kostade din? :)

2012-06-02 @ 15:59:15
URL: http://medberoendee.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Detta var megamodigt men kommer bli fint efteråt

kram

2012-06-02 @ 16:32:43
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Elin Eriksson

SV: Åhh så underbar film, älskar den!

2012-06-02 @ 17:14:46
URL: http://onlybeautiful.blogg.se/
Postat av: Annica

Snyggt syrran :)

2012-06-03 @ 01:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0