BB POOL.

             

                         I morgon öppnar våran Pool.

Precis nedanför mitt hus så har vi en pool som är öppen för allmänheten / Gratis
Den öppnar när skolorna slutar ( i morgon) Och stänger dan innan skolorna börjar ( 19:e Aug )
Några tog ett premiär dopp idag.

Jag brukar hänga där / Finns många man känner och det är kul att umgås med dom man inte träffar annars på dagarna, Tex. Alla lediga mammor.

  Nu ska jag fixa käk. Det blir Falukorv & makaroner sen ska jag ringa mamma.

                              Mummelimumma.      Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

shiiit vad skönt med gratis pool så nära!

finns bara en utomhus pool i den här kommunen men den är "barnstämplad", det skulle alltså se helt sjukt ut om en 17 åring kom dit, dessutom är det dyrt..

Brukar det inte vara smockat med folk under sommrarna? :)

2012-06-13 @ 20:04:14
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0