Flottis.

Tja Maria, är det du som är Flottfia?

Ja! det är jag som är fru Fettis....

Usch...

Min middag i kväll, fucking elvis macka.


   
      Limpmacka med stekt ägg med hel gula och bacon.

      Men djävulskt gott var det.

Vi satt och pratade här hemma att vi måste dra ner på allt gott i veckorna, alldeles för mycket snarr
och fett.

Jag måste svulla upp allt gott i helgen för att sen starta lite nyttigt nästa vecka.

Jag ska ner till syrran för vägning och åter igen ska jag INTE banta utan bara dra ner på allt gott och unna mig på helgen.

Nu ska jag vänta in Kalle som ska ha middag.
Nu har han endast 3 skoldagar kvar, skönt för honom.



                     Lillgubben.

    I dag sms Johanna, hon sms grattis och massa fina ord.
Vi ska höras i morgon så hon får berätta om sin resa till New York.

  Ja Ja, nog om svammel / IA


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Riktigt gottigt med en sådan energimacka

Ska bara packa upp den och se som den funkar som den ska

2012-06-07 @ 20:49:36
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Annica

Tack :)

2012-06-07 @ 22:47:11
URL: http://annicahoglund.blogg.se/
Postat av: Emeliie

Hej!



Amar är i Irak för att hälsa på sin mamma och tre andra bröder med fruar och barn.

Han har bara en bror och moster med familj här och han ville åka dit för att få lite semester från allting, då han varit väldigt stressad och fått utslag för hans stress med mera.

Så lika bra att han fick åka iväg nu kände jag och verkligen få träffa sin mamma.



Kram!

2012-06-07 @ 23:18:42
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0