Full Rulle.

Idag skulle jag ha mött Audir & Ringo men Audir försov sig så jag var ute ensam på morgonen.

Sen var det gärnet till Huddinge och kriminalvården för 3 parts möte med min klient.

Därifrån till jobbet och sen stressa hem till Sune.

Trots att jag bad Kalle att ta Sune efter skolavslutningen så gjorde han inte det och när jag kom hem så hade inte Kalle låst Yttedörren.. Bra jobbat.

Jag flippade lite på Kalle och gick igenom reglerna i sommar och en av reglerna är att alltid ta sune 2 ggr om dagen. På förmiddagen och kvällen och oavsett hur bråttom han har så ska Sune alltid gå först...

Nu ska jag fortsätta här, Jag gör middag till Kalle & Spencer. Killarna ska äta och softa lite sen ska dom åka till stan och Natt Gibba.

                  Ha det fint / Love Maria

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack snälla:)
Jo det blir träningen hihi

Svar: Bra där / Natt Natt
Maria Höglund

2012-06-14 @ 16:42:35
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0