FutureTeens

 Jag jobbar på en dagverksamhet för ungdomar i Riskzon
 Med olika diagnoser och problematik.

      Här kommer lite bilder från mitt jobb.



         Min dator/ kontor



      Vårat kök / Vi äter frukost tillsammans varje morgon kl 10.00





  Collage med Drottning Silvia. Hon var hos oss med Lotta Engberg
  Och gjorde ett program som sändes på Bingolotto.
  Drottning silvia / Childhood är en av våra bidragsgivare.


                The Queen



      Vi har datarum och Pingis



      Biljard



     Musikrum / Studierum.

Jag jobbar mest på kontoret som chefs assistent, samordnare och resursass.
Jag är både här & där......

   Jag älskar mitt jobb.

      Maria


Kommentarer
Postat av: Medberoende

Intressant att se hur det ser ut! :)

2012-06-13 @ 20:05:34
URL: http://medberoendee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0