Fyllepoolen.

Det är inte bara bra med våran pool här nere. Den är även en fyllepool.

Nu märker man att skolorna är slut för folk är uppe hela nätterna och festar och skriker och badar i poolen.

I bland känns det som om dom sitter i mitt sovrum och festar.

Jag hör allt väldigt bra.

Nu har vi oxo fått en preliminär midsommarväder prognos och det ska ju såklart vara dåligt på midsommar / Västkusten får bra väder.

Tjo för vädret i sverige. Klart man drömmer om en sista minuten resa..... Dream on.

Nu ska jag vänta in Kalle och sen ska jag åka till stan.

                         Love Maria

Kommentarer
Postat av: Gun

Jadu det där svenska vädret är i en klass för sig. Jag har tur som ska till Mallis på söndag. :)

Sv: Tack! Kul att du hittade till min blogg. :)
Ja, jag jobbar på förskola men ska jobba med lite äldre barn än ett och tvååringar till hösten.

Svar: Härligt-
Maria Höglund

2012-06-15 @ 08:19:38
URL: http://horni.blogg.se
Postat av: Medberoende

Tråkigt att det ska vara sånt stök vid poolen på nätterna och tråkigt med dåligt väder på midsommar! Ibland kan svensk sommar gå och dö hahahah! ;)

Kramar!

Svar: Ja verkligen, Det gör engentligen ingenting men ibland störs man extraKram Maria
Maria Höglund

2012-06-15 @ 11:02:29
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0