Har sett !!!

Det är illa när man kommer till Video affären och ber om film tips och man låter så här.
Den har vi sett, har sett, har sett, har sett.....
 
OMG. Jag har sett allt typ.
 
I dag hyrde jag En gång i Phuket och Columbüs Circle.
 
Kollade vädret också i aftonbladet. En 14 dygns prognos och 2-3 dagar av dessa såg ok ut men ingen dag är med en stor sol.
Fasiken va trist. Vad ska man hitta på ?
 
I kväll blir det 3:e dagen med rester = Kassler och sparrissås. Grymt gott. Kalle ville ha lövbiff macka. Han är inne i en period då han inte är sugen på mat utan hellre vill äta lättare saker som kräm, Yogurt och mackor
och det är ju helt ok ett tag....
 
         I dag fick jag en färsk bild från USA där Linus och Micke är med Amf landslaget.
 
  
 
                        2 :an från vänster är Micke och bredvid är Linus. (Kalles vänner)
  Kalle ska åka bort med Mickes familj vecka 31 och då åker Linus med också. (roligt)
 
 Nu ska jag kolla lite tv och ta en smörgås / Love IA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0