Ingen Operation.

ÅÅÅÅÅ vad  jag e  glad.
 
Sune är piggare och dom vill avvakta att skära i honom.
 
Han vill äta , hans hållning är bättre och han är jätte glad idag.
 
Dom beodrade en special kost och vila i 5 dagar. Vi väntar också svar på en odling.
 
Blir han sämre så tar dom emot honom på en gång.....  Dom har varit så himla  gulliga.  Vi fick jätte mycket beröm för Sune att han var vacker, supersnäll och vältränad. Konstigt när han motionerar ca 4 timmar per dag.
 
                                                       Här kommer lite bilder:
 
                               Tidigt i morse / Min baby
 
 
                 Efter diskussion och tips så tar dom bort Sunes kanyl.
 
 Återbesöket i dag kostade 800 kr så summa sumarum 6800 kr.
Men jag är glad att det inte vart operation och att han är bättre. Love It
 
 
                              Här gullas det och sägs Hej då. Super personal.
 
 
     Svansen står upp och det gör mig så Jäääääävla glad.
  Dagen innan la han sig bara och vägrade gå nu är han ett steg före som vanligt.
 
Vad tror dom da ????
 
Först så trodde dom testikelomvridning men nu tippar dom på Infektion i tarmarna.
Dom förstår inte hur han kunde vara så frisk idag när han var så jätte sjuk igår och vem trodde det. Jag trodde ju jag skulle mista sune igår.
 
 I går hade man panik ang Sune och pengar men idag skiter jag i att hela ekonomin crascha och att jag inte fick åka på semester till Tallin på Fredag  för det var värt varenda öre..... Tjohoooo
 
 
Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Åh vad kul att höra! :) Heja Sune!

Kramar!

Svar: Ja visst e det kulLove Maria
Maria Höglund

2012-06-27 @ 13:23:13
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Kaffehörnan

Va skönt o höra
Kram

Svar: Ja verkligenHoppas allt e bra med dig annars,
Kram Maria
Maria Höglund

2012-06-27 @ 23:28:23
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0