Inte som det ska.

Vi tyckte Sune vart lite piggare i går på djursjukhuset. Han kräktes massor och började nosa och Lyfte svansen lite.
Men han är lika dan idag som i går. (innan vi åkte in )
Sjukhuset sa igår att vi skulle åka hem och avvakta eftersom vi bodde så nära.
 
Han Vill inte gå, dregglar, går lite konstigt med bak benen. Vill inte vara ute, lyfter inte på benet när han kissar, lyssnar inte på tilltal då han bara stirrar på en., han vill bara ligga och svansen är indragen mellan benen.
 
Stackars stackars lilla vän. Jag blir så orolig.
Kl 8 öppnar Haninge djursjukhus så jag ska ringa dom och åka in igen med lilla Sune.
 
Vid 14.00 tiden igår var Sune som vanligt, han åt och var glad.
Sen hände det något. Vet inte vad men han orkade liksom inte gå & stå. Skit äckligt.
 
    Jag kommer nog inte blogga så mycket idag men jag hör av mig när jag vet mer.
 
 
        Så här la sig sune ute, vägrade gå.
                                                                   Öronen bakåt och spänd.
 
 
 
    Inte så trevlig bild men detta var en av spyhögarna.
 
                   Ha det bra / Maria
   

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Ja den filmen var rolig, den var fett nice
kram

Svar: Fett Nice is the shitKram M
Maria Höglund

2012-06-26 @ 08:54:48
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Medberoende

Neeej vad tråkigt! Hoppas hoppas att Sune blir bättre!

KRAMAR!

Svar: Det hoppas jag oxoTack tjejen
Maria Höglund

2012-06-26 @ 10:08:43
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0