Matdax.

Nej jag äter inte hjärtan.

Min kille äter persiljefyllda grishjärtan med sås och potatis.

Vi var och hämtade det på Ica Maxi då det är en Delikatess och en beställningsvara - Ja ni hörde rätt. En delikatess.

Det är lite fixmed att fylla & knyta och steka alla så det har vi pysslat med ...
                          sen vart det middag och god   efterätt.
 
        

                                             Grishjärtan

 

                                     Jag körde rester / Spagetti & köttsås



                            Dagens

  Ha en fin kväll / IA

Kommentarer
Postat av: Gun

Älghjärta har jag ätit. Det var mört och gott men kändes lite konstigt när man visste vad det var.

Svar: Ok, det låter iallfall godare än gris hjärtaKram
Maria Höglund

2012-06-16 @ 20:55:31
URL: http://horni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0