Min kväll.

Killarna åkte nyss in till stan. Dom skulle till IO.
Kalle kommer i morgon.

Jag har tittat på Nya Sherlock Holmes / Helt ok. Det hände något hela tiden.

                  
                   

I dag fick jag låna  filmer av min Kollega R.
Jag lånade:

The Wow som jag har hört så bra om.
Seven Pounds med will smith
Women in Black. Skräck. Längtar tills jag ska se den.

 I morgon blir det lunch och Kalas och super rengöring av bilen. Den ska dammsugas och Skumtvättas.
Nu åker Sune in i bak för han hårar och skitar ner så mycket när han sitter i sätena.
Vi har inte haft plats för honom i combin pga. av alla verktyg men nu är det tömt på Firman.

     God Natt kompisar / Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0